sonicword

sonicword
 border=
نويسندگان سونیکی
آخرين مطالب سونیکی
لینک دوستان سونیکی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sonicword و آدرس sonicword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها مفید دوستان سونیک

با اینکه از اصول و شرایط سگا سونیک sonicfaq.com ، ارائه اطلاعات تائید شده و رسمی بازی های سگا Sega و Sonic سونیک است، اما در برخی موارد (مانند ارائه بازی Sonic Fan Game برای دانلود) لازم است تا از طرفداران سونیک در سراسر جهان حمایت کنیم. اکنون نیز برای دادن عیدی به دوستان سونیکی و جلب توجه شما ، میخواهم اولین فیلم سینمایی سونیک را به شما معرفی کنم.
Eddie Lebron با هزینه شخصی و البته کمکهای مالی به همراه گروهش مدتی است که ساخت فیلم ویدئویی سونیک را پیش میبرد. این فیلم که با نام Sonic Fan Film شناخته می شود، یک فیلم سینمایی است که اصلا کارتونی نیست. اکثر محیط فیلم و شخصیت های آن به صورت واقعی هستند و فقط از افکتهای کامپیوتری Visual Effect برای خلق شخصیتهای فانتزی مانند سونیک و یا رباتهای این فیلم استفاده شد. نکته جالب این است که شخصیت دکتر اگمن به صورت واقعی طراحی شده و این یعنی اینکه بجای دکتر اگمن Dr Eggman یک انسان واقعی بازی کرده است. البته آقای ادی لبرن از این تکنیک در فیلم قبلی خود یعنی Megaman Fan Film هم استفاده کرده بود که فیلم مگامن هم از بازی مشهور کپکام الهام گرفته و بر همان اساس ساخته شد.

به دلیل اینکه این فیلم با هزینه شخصی و از روی علاقه ساخته شده، نباید توقع حضور بازیگر و یا فرد مشهوری در ساخت این فیلم را داشت، اما بازی ها با توجه به داستان تخیلی و فانتزی آن خوب درآمده و قابل باور است. داستان فیلم سونیک نیز بر اساس ماجرای بازی Sonic Adventure بازنویسی شده و تقریبا برای طرفداران سونیک داستان آشنایی دارد. موسیقی فیلم با اینکه آشنا نیست ، اما متناسب با فضای فیلم حال و هوای هیجانی دارد. این فیلم گرچه مورد تائید و یا حمایت سگا Sega و سونیک تیم Sonic Team نیست، اما به دلیل زحمتی که طرفداران سونیک با هزینه شخصی در مدت حدودا یک سال کشیده اند و هیچ سودی و منفعت مالی از این کار نمی برند، تصمیم گرفتم فیلم زیبای ساخت طرفداران سونیک Sonic Fan Film را برای دانلود Download قرار بدهم.

فیلم سونیک سرشار از لحظات جالب و دیدنی است که دیدن آنرا به همه شما پیشنهاد میکنم. لازم به ذکر است با اینکه فیلم سونیک کمتر از یک ماه است که ساخته شده، فقط در یک سایت تماشای ویدئویی بیش از یک میلیون بار دیده شده است که این نشان دهنده زیبایی کار و البته محبوبیت سونیک Sonic The Hedgehog است. لذت ببرید.

دانلود فیلم ساخت طرفداران سونیک با حجم 20 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط به سونیک و دوستان: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ sonic ]
.: Weblog Themes By skin98 :.

sonicwordدرباره وبلاگ

Hi Hi به وبلاگ سونیکی من خوش آمدید! امید وارم خوشتون بیا منتظر نظر و تماستون هستم!!!!!!!
آرشيو مطالب سونیک
لینک های مفیدسونیک و دوستان